سرمایه گذاری در فرانسه و ثبت شرکت در فرانسه

 
کی از روش های ورود به فرانسه و اخذ اقامت کشور فرانسه سرمایه گذاری است. دولت فرانسه برای اشخاصی که علاقه به سرمایه گذاری در فرانسه را دارند شرایطی را فراهم نمو ده است که متقاضیان می توانند با خرید یک شغل و راه اندازی یک واحد صنفی در کشور فرانسه سرمایه گذاری کنند و اقامت این کشور را برای خود و خانواده خود اخذ نمایند. قبل از سرمایه گذاری و یا هر اقدامی در کشور فرانسه باید زبان آن کشور را مسلط باشید بنابراین آموزش زبان فرانسوی از طریق آموزشگاه زبان سپانو ، ما برای شما بهترین را برای آموزش انتخاب میکنیم

سرمایه گذاری در فرانسه و ثبت شرکت در فرانسه

 

یکی از روش های ورود به فرانسه و اخذ اقامت کشور فرانسه سرمایه گذاری است. دولت فرانسه برای اشخاصی که علاقه به سرمایه گذاری در فرانسه را دارند شرایطی را فراهم نمو ده است که متقاضیان می توانند با خرید یک شغل و راه اندازی یک واحد صنفی در کشور فرانسه سرمایه گذاری کنند و اقامت این کشور را برای خود و خانواده خود اخذ نمایند.
در این جا به تفصیل فرایند حقوقی مهاجرت به فرانسه از طرق مختلف از جمله از طریق سرمایه گذاری فرانسه را برای شما توضیح خواهیم داد:
موسسه حقوقی توسعه گران مهر امروزه یکی از خوش نام ترین موسسات حقوقی برای امور مهاجرتی است که با داشتن تجربه و وکلایی مجرب راه ورود به کشور فرانسه را برای شما هموار می کند.
برای اخذ اقامت در فرانسه از طریق سرمایه گذاری باید مراحل ذیل را انجام دهیم :
اگر شما در کشور فرانسه مغازه و تجارتی را خریداری نمایید، کشور فرانسه یک ویزای یک ساله برای شما صادرمی کند این ویزابه مدت ۵سال سالانه تمدید می شود و پس از گذشت ۵سال اقامت ده ساله فرانسه را از طریق سرمایه گذاری دریافت می کنید. این اقامت تبدیل به اقامت دائم خواهد شد. امروزه بسیاری از موسسات و شرکت های مهاجرتی این ادعا را دارند که می توانند در کشور های اروپایی ویزای سرمایه گذاری اخذ کنند در صورتی که این امر کاملا حقوقی می باشد و باید تحت نظر یک وکیل و حقوق دان انجام شود. سرمایه گذاری قوانین خاصی دارد که اگر وکیل شما آگاهی کامل از قوانین و شرایط مهاجرت به فرانسه را نداشته باشد با شکست رو به رو می شود.
موسسه حقوقی توسعه گران مهر ؛ (سرمایه گذاری در کشور فرانسه ، ،اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه، وکیل مهاجرت در کشور فرانسه، ثبت شرکت در اروپا )
مراحلی که باید برای اخذ اقامت انجام دهیم به شرح زیر می باشد:
1- درخواست ویزای کوتاه مدت .
2- بعد از اخذ ویزا و ورود به خاک فرانسه تعدادی مغازه و شغل معرفی می کنیم و برای متقاضی یک حساب بانکی افتتاح خواهیم کرد.
3- متقاضی به ایران بر می گردد و برای ایشان در خواست ویزای بلند مدت می کنیم (۶ماهه )
4- متقاضی از ایران به حساب فرانسه خود پول واریز می نماید.
5- متقاضی به فرانسه می رود و قولنامه ای را امضا می نماید و برای او درخواست اقامت ۱ ساله می کنیم و رسید درخواست اقامت او را از اداره پلیس می گیریم و به وی تحویل می دهیم.
6- با رسید اداره پلیس فرانسه، شرکتی را تاسیس می کنیم و متقاضی تجارت خود در فرانسه را شروع می نماید.
7- پس از تاسیس شرکت مدارک لازم را جهت اخذ اقامت ۱ ساله در فرانسه به اداره پلیس فرانسه ارائه می دهیم.
8- به مدت ۵ سال باید اقامت را تمدید کرد تا در نهایت اقامت ۱۰ ساله گرفته شود.
در همه ی این مدت و مراحل شرکت همراه و همکار ما در کشور فرانسه به شما در خصوص امور مالی خدمت ارائه می دهد، امروزه شما بدون کمک حسابداران و حقوق دانان زبده نمی توانید در کشورهای بزرگ دنیا تجارت کنید دیگر تجارت یک امر سنتی نمی باشد بلکه امری علمی است، بنابراین تجارت در کشور فرانسه نیز مستلزم شناخت و تجربه علمی کافی میباشد.
البته تاسیس شرکت در فرانسه یا خرید تجارت یکی از راه های اخذ اقامت است، شما می توانید در باب تجارت در اروپا و امور مهاجرتی در فرانسه و سایر کشورهای برتر دنیا با وکلا و حقوق دانان موسسه توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید

منبع : estahbanaty

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید